The Iranian Journal of Obstetrics, Gynecology and Infertility
مجله زنان، مامایی و نازایی ایران
IJOGI
Medical Sciences
https://ijogi.mums.ac.ir/
0
1680-2993
2008-2363
fa
jalali
1391
7
1
gregorian
2012
8
1
15
19
online
1
fulltext
en
تأثیر هشت هفته برنامه ورزش در آب بر کیفیت زندگی زنان سالمند بالای 65 سال
Effect of Eight-Week Aquatic Exercise on Life-Quality of Women Over 65
اصیل پژوهشی
Original Article
سالمندی، کیفیت زندگی، ورزش در آب
Aquatic exercise, Elderly, Quality of life
1
9
https://ijogi.mums.ac.ir/article_6155.html
Mahdi
Kargarfard
مهدی
مهدی
کارگر فرد
24170
No
. Associate Professor of Exercise Physiology, Faculty of Physical Education and Sport sciences, University of Isfahan, Isfahan, Iran.
دانشیار گروه فیزیولوژی ورزشی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران.
Mohammad Reza
Fayyazi Bordbar
محمدرضا
محمدرضا
فیاضی بردبار
FayyaziMR@mums.ac.ir
24171
Yes
Associate Professor of Psychiatry, Psychiatry and Behavioral Sciences Research Center, Faculty of Medicine, Mashhad University of Medical Sciences, Mashhad, Iran.
دانشیار گروه روانپزشکی، مرکز تحقیقات روانپزشکی و علوم رفتاری، دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مشهد، ایران
Shokoofeh
Alaei
شکوفه
شکوفه
علائی
24172
No
M.Sc. of Physical Education, Department of Exercise Physiology, Faculty of Physical Education and Sport Sciences, University of Isfahan, Isfahan, Iran.
کارشناس ارشد تربیت بدنی، گروه فیزیولوژی ورزشی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
en
بررسی اثر بخشی آموزش ایمن سازی در مقابل استرس بر نگرش های مختل و مهارت های حل مسأله اجتماعی در بیماران مبتلا به سرطان پستان
Study of Effectiveness of Stress Inoculation Training on Dysfunction Attitudes and Social Problem -Solving Skills in Patients with Breast Cancer
اصیل پژوهشی
Original Article
ایمن سازی در مقابل استرس، حل مسأله اجتماعی، سرطان پستان، نگرش
Stress inoculation, Attitude, Social problem-solving, Breast Cancer
10
18
https://ijogi.mums.ac.ir/article_6156.html
Abas
Abolghasemi
عباس
عباس
ابوالقاسمی
24173
Yes
Associate Professor of Psychology, Faculty of Psychology and Educational Sciences, University of Mohaghegh Ardabili, Ardabil, Iran.
دانشیار گروه روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران.
Mansoureh
Akbari
منصوره
منصوره
اکبری
24174
No
M.Sc. of Psychology, Faculty of Psychology and Educational Sciences, University of Mohaghegh Ardabili, Ardabil, Iran.
. کارشناسی ارشد روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران.
Hamidreza
Raziee
حمیدرضا
حمیدرضا
رضیئی
24175
No
Assistant Professor of Radiotherapy, Faculty of Medicine, University of Medical Sciences, Mashhad, Iran.
استادیار گروه آنکولوژی، دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مشهد، ایران.
Mohammad
Narimani
محمد
محمد
نریمانی
mozaffar.ghaffari@yahoo.com
24176
No
Professor of Psychology, Faculty of Psychology and Educational Sciences, University of Mohaghegh Ardabili, Ardabil, Iran.
استاد گروه روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران.
en
بررسی تطابق نتایج آزمون غیر استرسی صوتی ارتعاشی و نور هالوژن، با پروفایل بیوفیزیکی در ارزیابی سلامت جنین
Investigating Accordance of NST Results Stimulated by Vibroacoustic and Halogen Light and BPP in Fetal Wellbeing Assessment
اصیل پژوهشی
Original Article
آزمون غیراسترسی، پروفایل بیوفیزیکی، تحریک صوتی ارتعاشی، ضربان قلب جنین، نور هالوژن
Biophysical profile, Fetal heart rate, Halogen light stimulation, Non-stress test, Vibro-acoustic stimulation
19
27
https://ijogi.mums.ac.ir/article_6157.html
Fatemeh
Rahimi Kian
فاطمه
فاطمه
رحیمی کیان
rahimikian@tums.ac.ir
24177
No
M.Sc. of Midwifery, Nursing and Midwifery Care Research Center, Faculty of Nursing and Midwifery, Tehran University of Medical Sciences, Tehran, Iran.
کارشناس ارشد مامایی، مرکز تحقیقات مراقبت های پرستاری و مامایی، دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران.
Tahereh
Rahimi Niya
طاهره
طاهره
رحیمی نیا
tahere_1980@yahoo.com
24178
No
M.Sc. of Midwifery, Faculty of Nursing and Midwifery, Tehran University of Medical Sciences, Tehran, Iran.
کارشناس ارشد مامایی، دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران.
Maryyam
Modares
مریم
مریم
مدرس
ma_modars@yahoo.com
24179
No
M.Sc. of Midwifery, Nursing and Midwifery Care Research Center, Faculty of Nursing and Midwifery, Tehran University of Medical Sciences, Tehran, Iran.
کارشناس ارشد مامایی، مرکز تحقیقات مراقبت های پرستاری و مامایی، دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران.
Abas
Mehran
عباس
عباس
مهران
abbas.mehran@gmail.com
24180
No
M.Sc. of Statistics, Faculty of Nursing and Midwifery, Tehran University of Medical Sciences, Tehran, Iran.
کارشناس ارشد آمار، دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران
en
اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود ابعاد استرس ادراک شده ناباروری و شناخت های غیر منطقی در زنان نابارور تحت درمانIVF
The Effectiveness of Mindfulness Based Cognitive Group Therapy (MBCT) on Improving Perceived Infertility-Related Stress and Irrational Parenthood Cognitions among Infertile Women Undergoing IVF Treatment
اصیل پژوهشی
Original Article
استرس ادراک شده ناباروری، درمان لقاح خارج رحمی، شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی، شناخت های غیرمنطقی مربوط به والدینی، ناباروری
Infertility, In-Vitro Fertilization therapy, Irrational parenthood cognitions, Mindfulness based cognitive group therapy (MBCT), Perceived infertility-related stress
28
38
https://ijogi.mums.ac.ir/article_6158.html
Maliheh
Shahrestani
ملیحه
ملیحه
شهرستانی
24181
Yes
M.Sc. of Family Counseling, Faculty of Psychology and Educational Sciences, Allameh Tabatabaei University, Tehran, Iran.
کارشناس ارشد مشاوره خانواده، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران.
Bahram Ali
Qanbari
بهرام علی
بهرام علی
قنبری
24182
No
Professor of Counseling and Psychology, Faculty of Psychology and Educational Sciences, Allameh Tabatabaei University, Tehran, Iran.
استاد گروه مشاوره و روانشناسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه فردوسی مشهد، مشهد، ایران.
Seyed Hashem
Nemati
سید هاشم
سید هاشم
نعمتی
24183
No
Associate Professor of Psychology and Educational Sciences, Faculty of Psychology and Educational Sciences, Payam Noor University of Mashhad, Mashhad, Iran.
دانشیار گروه روانشناسی و علوم تربیتی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور مشهد، مشهد، ایران
Hamid
Rahbardar
حمید
حمید
رهباردار
24184
No
Ph.D. of Assessment and Measurement, Faculty of Psychology and Educational Sciences, Allameh Tabatabaei University, Tehran, Iran.
دکترای سنجش و اندازه گیری، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران.